8 Eylül 2009 Salı

Penis Büyüten Kremler Gerçek mi

Haydar Hoca benim penisimin boyu 11 santim. Bana çok küçük geliyor. Birçok penis büyütme ilanı görüyorum. Yok 3 ayda 7 cm büyütmek hapı, yok 1 ayda 5 cm büyüten ilaç. Sizce bu haplar veya ilaçlar penis büyütebilir mi? Cevabınızı dört gözle bekliyoruz hocam.

Sevgili oğlum penisinin boyu gayet normal. Büyütmene falan gerek yok. Böyle penis büyütücü ilaç, Penis Büyüten Hap gibi şeylere inanma. Hem cinsel sağlığına yazık, hem parana yazık…
Selamlar Hocam,

Ben de penis büyütücü haplar hakkında sormak istiyorum.
Belki safca ama verilen ilanlar ve detaylı bilgiler hapların işe yarayabileceği izlenimini uyandırıyor. Bazı markalar hapların içeriklierini -kulllanılan bitkileri ve faydalarını- tek tek sıralıyorlar ayrıca gerekli ruhsat ve izinleri de alıyorlar gibi görülüyor. Bunlara rağmen bu ilaçların gerçekten işe yaramadığı gösteren somut bir bilgi var mıdır. Gerekli izinleri almış olmalarına rağmen sağlığa zararlı olma riski nedir. Denemekten zarar gelebilir mi?

Şimdiden teşekkürler,

Yukarıda merkalı genç nickli kullanıcının Gönderdiği Soru bulunmaktadır.. Bilgili kişiler konuya yorum bırakabilir.Eğer penisinizin yeterli kadar büyük olmadığını düşünüyorsanız, penisinizdenutanıyorsanız ve bu durum cinsel hayatınızı olumsuz yönde etkiliyorsa,kesinlikle yalnız olmadığınızı bilmelisiniz.Yapılan araştırmalar ve anketler göstermiştir ki her 10 erkekten 8 tanesinin
(%80 lik oran) penisiyle ilgili bir sorunu vardır. Kimi erkekler penislerinin
büyüklüğünden, kimileri şeklinden, kimileri ise güçsüzlüğünden şikayetçilerdir.
Doğal penis büyütme tekniklerinin içerdiği özel egzersizler sizi daha büyük ve
daha güçlü bir penis sahibi yapacaktır.
Doğal teknikleri uygulayan yüzbinlerce erkek çok özel istisnaların dışında hep
olumlu sonuçlar aldılar ve mutlu bir cinsel hayata kavuştular.
Neden siz de onlardan biri olmayasınız? Doğal yollardan penisinizi büyütmek ve güçlendirmek gerçekten mümkün…

2 yorum:

  1. merabalar hocam

    benm sormak istedigimde penıs boyuyla ilgili hocam dogal yollarla uzatın demışsiniz arkdaslara ama dogal yollarla nasıl büyütücegimizide acıklarsanız cok sevinirim cünkü bu boy meselesi bende cok takıntı oldu 2 kere genelewine gittim ıkisindede alay edilirim diye ilişkiye girmekten vazgectim ne olur yardım edin
    by karamsar

    YanıtlaSil
  2. Hocam benim penisim 15cm ama bazı kız arkadaşlarım benden çok çok iri, kalın ve büyük penisli erkeklerle birlikte oldular. Bunlardan bazıları ile ilişkiye girmedim o penislerden sonra benimkini hissetmemesinden korktuğum için. Böyle bişey varmı bilmiyorum ama kızın vajinası büyük penislerden sonra daha fazla genişlemez mi.

    YanıtlaSil