7 Temmuz 2009 Salı

Kabızlık Sorununa Doğal Çözümler


Kabızlık çok kişinin başıan gelmiş kötü bir tecrübedir. En güzel ilaç insanların kendi kendilerine yapacağı kabızlık tedavisidir. Başımdan geçen kabızlık hikayesini sizlerle paylaşmak isterim. Zamanında ben küçükken karnım ve kıım çok ağrıyordu bun uanneme söyledim ancak annem bunun gelip geçici bir ağrı olduığunu bana söyledi. Tabi ben ve anem nerden bilsin ki ben kabızım. Çocuklarda kabız tedavisi daha zordur. hasta olduğumda doktor bana bağırsak herketlerimin en son ne zaman olduğunu sordu.Bir bakıcı çok kabızlık hakkında rağmen beni rahatsız didn't ilgili oldu. O genellikle nasıl kabızlık tedavisi düzenli gıda kullanarak veya kabızlık tedavisi için bile bunu önlemek için en iyi yol hakkında konuştuk. fakat annem doktorla konuştğundan içi oldukca rajhattı ben asla kabız değildim.


Sürece ağrı herhangi bir tür olarak ben değil, ya da sağlık etkileyen değil
O tuvalete benim gezileri ve frekans ile hiçbir yanlış gördüm. Aslında, o 2-3 kez bir hafta gidiyor, normal olduğunu söyledi. Kabızlı ktedavisinde bir çok doktor eğer 2- gün kaka yapılmamışsa büyük bir problem olarak görmemektedir. tabi iş 2-3 günden fazla kabızlık çekilmesine dayanıyorsa o zaman ortada bişeyler var demektir.Problem kabızlığın vücudu yaaş yava ele geçirmesidir ve bu kabızlığın oldukça zararlı bir hastlık olduğudur.

Kabızlığı Nasıl Geçirebilirim?

Kabızlığı tedavi etmenin en önemli en güzel yolu kişinin her gün yemek yemesidir. hangi gıdaların sizi kabız yaptığını biliyorsanız ozaman hastaneye gitmenize paralar harcamanıza gerek yoktur. kabızlığı tedavisi için evde yapılacak en iyi şey kişinin lifli gıdalar almasıdır. Kuru üzüm kepek, kepek, yulaf ve diğer tüm tahıl günlük, sıcak bir banyo gerçekten kabızlığa iyi gelecektir.

Kabızlığı evde doğal yollarla tedavi etmenin yolları:
* Vitamin ve mineral alımı. vücudun elbette virtamin ve minerale ihtiyacı vardır. Bundan dolayı vitamin alıp meyve yemek kabızlık ile başa çıkmanın en önemli adımlarından biridir.
* Ne zaman Kabız olan, orada yeterli sıvı sistem bulunuyor. Sen, meyve suyu daha fazla içme suyu konsantre istiyorsanız, Mayıs ve yüz olduğu bilinmektedir besinler kabızlık neden kalıyorum.
Eğer bir şey peynir, ekmek ve süt, sizi ne kadar yemek kısmak isteyebilirsiniz. Eğer hala sorun mu yaşıyorsunuz, size kabızlık olduğu henüz kabul olması için diğer doğal tedavileri hakkında doktorunuzla konuşmak istiyorum Mayıs bulmuşumdur. Eğer bu işe yaramazsa, doktorunuz size bir reçete vermek veya üzerinde gövde ile gidiyor bulmak için bazı ek testler yapmak gerekebilir.

1 yorum:

  1. B6 vitamini içeren besinlerin kabızlığa iyi geldiği yazılmış, makalenizde buna benzer ifadeler var. b6 vitamini alsak sorun çözülür mü

    YanıtlaSil