13 Nisan 2010 Salı

Küçük Gözleri Büyük Göstermek İçin

Gözlerinizin küçük olduğundan mı şüpheleniyorsunuz ozaman birazdan anlatacağım bir kaç tane hile ile küçük görünen gözlerinizi daha büyük göstermenin yollarını hep beraber göreceğiz. Öncelikle küçük göğüsleriniz var diye kendinizden sıkılmayın unutmayın ki erkeklerin bir çoğu küçük göğüs sevmektedirler hatta erkeklerin bazılar büyük göğüsler hiç sevmezler. Küçük gösğüslerin bir avantajı da sütyen konusunda daha verimli olması ve daha seksi olmanızdır. Şimdi sizlere küçük gözlerinizi dhaa iri göstermek içi bir kaç makyaj hilesinden bahsedeceğiz. ben kendı yontemımı yazayım cok da ıyı oluyor gozlerın ne guzel dıyolar yanı halbukı cok kucuktur gozlerınızın ustune cok acık renk far acık mavı suruyorum ben sonra lıkıt gıbı ıncecık sıyah goz kalemı suruyorum gozlerımın ıcıne degıl altınada mavı kalem cekıyorum goz altlarıma da az bısey goz altı kapatıcısı tenınıze gore olacak bırde rımel bu kadar eger kaslarınızlada ılgılenmek ıstrersenız bıraz goz kalemı surun usutunu elınızle bıraz sılın yedırın yanı kasınızın tam altına goz altı kapatıcısı surun ıyıce belırgın gozler ve kaslar sormak ıstedıngız bısey olursa yazarım cok kısı var arkadaslarımdan yapıyolar bu sekıl ve resımlerde de 10 numara cıkıyorsunuz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder