17 Ağustos 2010 Salı

Yu Dali Kullanici Yorumlari

Yu Dali Kullanici Yorumlari
06-30-2010, 07:01 PM Mesaj: #1
veysel
Yeni Üye

Mesajlar: 5
Katılma Tarihi: Jun 2010
Rep Puanı: 0
Teşekkürler 0 Zaman in 0 Mesaj

Saç Dökülmeleri İçin Bitkisel tavsiye
Lokman hekim kardeşim hazır sizi bulmuşken bir sorunumu daha dile getirmek istiyorum.Saçlarımda son 1 yıldır aşırı dökülme var,başımın arkasında saç derim görülecek kadar açıklık oluştu.Ailem saç ektirmemi falan öneriyor ama ben bu tür şeylere çok sıcak bakmıyorum.Doğal bitkisel bir çaresi yokmu acaba?Dökülen saçların tekrar geri çıkması mümkünmüdür

günay
Tecrübeli Üye

Mesajlar: 71
Katılma Tarihi: May 2010
Rep Puanı: 182
Teşekkürler 37 Zaman in 17 Mesaj

RE: Saç Dökülmeleri İçin Bitkisel tavsiye
Veysel bey lokmanhekim daha iyi bilir ama ben sana bir ürün tavsiye etsem YU DALİ SAÇ SPREYİ tanıdığım bir kaç kişi kullanıyor saç çıkartan en iyi ürün bu benim bildiği kadarıyla.


lokmanhekim
ADMİN

Mesajlar: 282
Katılma Tarihi: Apr 2010
Rep Puanı: 337
Teşekkürler 68 Zaman in 55 Mesaj

RE: Saç Dökülmeleri İçin Bitkisel tavsiye
(06-30-2010 07:01 PM)veysel Yazılan: Linkleri görebilmek için üye olmanız gerekmektedir.
Lokman hekim kardeşim hazır sizi bulmuşken bir sorunumu daha dile getirmek istiyorum.Saçlarımda son 1 yıldır aşırı dökülme var,başımın arkasında saç derim görülecek kadar açıklık oluştu.Ailem saç ektirmemi falan öneriyor ama ben bu tür şeylere çok sıcak bakmıyorum.Doğal bitkisel bir çaresi yokmu acaba?Dökülen saçların tekrar geri çıkması mümkünmüdür

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder