16 Aralık 2012 Pazar

Bit İçin Evde Bitkisel Çözüm

Bit İçin Evde Bitkisel Çözüm. Merhabalar. bu hafta yaşadığım bir sorundan sizlere ahsetmek istedim. Bahsedeyim ki sizler böyle bir sorunla karşılaştığınızda evde çözüm yolları geliştirebilirsiniz. 21. yüzyıl çağına girdik ama derdimiz yine bit. başlangıçta herşey normal giderken okul açıldıktan bir ay sonra tanıştık bu bitle... ben ve kızımın o gün bu gündür mücadelemiz devam etmekteydi. Gittik hemen ilaç aldık eczaneden ve aynen uyguladık fakat hiç bir sonuç alamadık ta kii bu güne kadar. Biliyorsunuz bitin temizlikle veya pislikle bir alakası olmadığını aksi halde temiz saçı daha çok seviyorlarmış. Neyse efendim bitle baya bir uğraştık denemediğimiz ilaç kalmadı banamısın demiyor. Bende haliyle çıldırmak üzereyim. Neyse ben çıldıra durayım birden annemin şu ilginç fikirleri geldi aklıma. Küçükken bizede bulaşmıştı bu illet ve annem bundan bir çırpıda kurtuluyordu Tabiki gaz yağı şaşırdınız değilmi? Hemen eşimi gaz yağı alması için yolladım Biz Alanya da oturuyoruz ve koca Alanya da bu gaz yağını bulmak hiçte kolay olmadı doğrusu Günler süren aramalarımızdan sonra nihayet bugün bulduk. Hemen bizim cimcimeyi oturttum önüme bir kaba gaz yağını döktüm omuzlarına bir havlu serdim ve başladım pamukla saç diplerine iyice sürmeye. Ardından sık dişli bir taraklada iyice taradım. Oda nee.... daha önceki yazımızda bitten kurtulma yöntemlerini anlatmıştık. Hemen bu bitler anında ama ölü olarak havluya teker teker düştüler. Evet galibiyet bizimdi. Ama ufaklığın saçlarını arıtmak hiçte kolay olmadı şampuan sürüyorum köpürmüyor:) 10 kere sürmüşümdür valla Olsun kurtulduk ya sonunda Evet bu bilgiyi özellikle okul çağında bit bulaşan çocuklarımıza faydalı olur olur düşüncesiyle sizlerlede paylaşmak istedim. Burda bir hatırlatma yapayım gaz yağını çocuğunuzun cildine yani boyun bölgesine falan değmemesine dikkat edin alerji yapabiliyor ve 15 dakikadan fazla saçta bekletmeyin. Bu günlük benden bu kadar hoşçakalın. Bu arada sizinde başka fikirleriniz,uygulamalarınız varsa paylaşın lütfen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder